کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

منیره حسین پوری شاعر متولد ١٣٦٧اهل طبس استان خراسان جنوبی است.

مجموعه های منتشر شده: «درخت محافظهکار است»، «دهان خشک ناودانها»

باران

باران
مأمور شهرداری است
که چاله‌ها را 
پر می‌کند
به گل‌ها و درختان ِخیابان
 طراوت می‌دهد
و آخر برج
در برابر خانواده‌اش
در زمین فرو می‌رود!

منیره حسین‌پوری