کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

حسن زینلی مقدم شاعر متولد ١٣٦٨، شهر زاهدان است.

رعشه میان کوبش یک سازِ بددهن

رعشه میان کوبش یک سازِ بددهن
پس‌لرزه‌های نیمه‌ی بالاییِ بدن
شورِ میان ولوله‌ی ساق‌های لُخت
 رقصِ تو در برابر شخصی به‌جایِ من
قفل نگاه مست تو در چشم‌های او
بازیِ چشم‌های تو با فعلِ خواستن
رنگ عسل، اشاره‌ی انگشت و طعم بخت
 کامِ تو در حلاوتِ جامی پر از لجن
گم شد صدای آن‌که تو را دوست داشت در 
لی لیِ لابه‌لایِ لب یک قطار زن‌

حسن زینلی مقدم