کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

سیما عبدالهی شاعر متولد ۱۳۵۱ در شهر شیراز است.

نگاه كن

نگاه كن
این‌همه ليلاي بي‌گذرنامه را
چگونه از مرزها عبور مي‌دهم
قاچاقچي صلح و سپيده و پروازم
دلت كوچك است
بلیت‌هایت را پس بده
من  بلوچستانم
اشک‌هایم شانه نمي‌خواهد
در ساعت آراميدن جهان
وقتي كسي از پله‌هاي شعرم
نفس‌بریده فرود مي‌آيد
از پيشاني هوس‌انگيز همين ماه
برگ‌برگ تاريخ را
تحريف مي‌كنم.
 

سیما عبدالهی