کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

سیاوش بانشی شاعر متولد سال ١٣٧٤ شهر شیراز است.

نفیرِ فی صورِ اول: 

نفیرِ فی صورِ اول: 
پریان‌ات اگر شیر وُ
شبانان‌ات اگر شکار خورانده‌اند
از عروجت به عیوق 
از هبوطت به هاویه اگر باز‌گشته‌ای 
در آغوش خاک خواهی خفت‌. 
نفیر فی صور دوم: 
تو که برارِ خود کشتی
وُ خون‌چکان خدای عهد عتیق حتی 
از سر نشست گناهانت. 
تو که بهار نارنج گشتی و زیتون
تو که شکافتی در سرو 
تو که فرش گشته‌ای؛ چمنزارِ خیس. 
باغ 
محتاج مویه‌ست مادر! 
 

سیاوش بانشی