کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

جلیل الیاسی شاعر متولد ۱۳۵۷ روستای الیاسی در استان کرمانشاه است.

مجموعه منتشرشده: «رقصیدن روی آسفالت»

انجماد ۲

تبخیرهای دوباره‌ی من
رو به اشاره‌های تو
عجیب و عجیب‌تر می‌شوند
و فرو‌می‌رقصم
در دف‌های بی‌شماری از دست‌های تو.
آب شو/ ای برفِ گلوی کوه!
آب شو!
این سنگ‌های افتاده در من را
با خود ببر
و این پوست جدا‌شده از سنگ‌ها را،
آب شو
ای برف گلوی کوه!
آب شو بر انگشتانم
با رقص‌هایی از آن دور‌دست‌های دور،
آب‌تر شو
دیگر چیزی از این کوه نمانده است
جز تکه‌هایی از خودش
و تکه‌های بیشتری از تو...

جلیل الیاسی