شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

مرا به آغوشت می‌کشاند

مرا به آغوشت می‌کشاند
بگیر و ببند رنگارنگ خیابان‌ها
دستانت 
دور تنم حلقه می‌شوند
شفیره می‌شوم
و درد سیاه و سفید
به  تنم پیله می‌کند
تا به خودم بیایم
پروانه‌ای شده‌ام
نشسته روی پیرهن ابریشمی‌ت.

در این گیرودار
تنها
یک چیز معلوم است
بی‌تو 
دردهای سیاه و سفید
مرا به خاک سیاه می‌نشاند.

امیر محمدی

شعرها

ه گوشم آه و فغان می‌رسد خدا را شکر

ه گوشم آه و فغان می‌رسد خدا را شکر

بهزاد گرانمایه

بی‌شرف های دور من: بسیار

بی‌شرف های دور من: بسیار

فرزین منصوری

شغل تمام وقت

شغل تمام وقت

بکتاش آبتین

من شبیه نیستم

من شبیه نیستم

مریم یوسفی