شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

به‏من که از کلمه‏ ها گذشته است

آه
که این شعر نمی‌گذارد
تو
صدای مرا ببینی،
هق‏هق مرا؛
- که 
به زمستان‏پوشیده‏ها
                و تمام شب ‏پشت در نشسته‏ها  
                                            می‌ماند-

تو
از سقوطِ بهمن 
           در من 
         فقط مشتی کلمه می‌بینی!

حامد پورشعبان

شعرها

تو تمام رفتگان منی

تو تمام رفتگان منی

فرناز فرازمند

از اتفاق چشم تو باران به من رسید

از اتفاق چشم تو باران به من رسید

عادل سالم

 فاصله‌ام با بشقاب سفیدى كه شكست،

فاصله‌ام با بشقاب سفیدى كه شكست،

سوری احمدلو

رنج

رنج

علی زیودار