شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

رادَویَر

هَنی بیچارَه دِلی دَستی نَه کیجَه‏ر گَتَه، نِزنوست‏مَه تش
چَی ب‏نی آوی پِگَت، آتَشی گَت چَی لَتَه، نِزنوستمه تش
روخونون ایشبَه‌وِرَه جیرَه‏پِرَه ا‏شت‏ه دَگَرد‌ و دَچَمَه
گِلونی برزهپجولشون بمن حرته، نزنوستمه تش
بَشتَنَم واتَه چمن خاطرره گَتَه باهاری نَه آمَش
چمن آکَشتَه اومیدشون کی وَتَه، نِزنوستمه تش
عومری یَه اوشَه بَه اوشَه پِمَنا دا کی ته بای
چمن دَرزَه‏بارشون که سوتَه بی‌واتَه، نِزنوستمه تش
گِمونم گَفی ویبَردِه اودومی ‌کا مَه دَری
نَخشَه نَه ‌شون چَم‌بَه‌رایی‌ کی مه را آگَتَه، نِزنوستمَه تش

مینو امیر

شعرها

گُنگ

گُنگ

سیدعلی صالحی

در برهنگی بلندترین شب سال

در برهنگی بلندترین شب سال

مهتاب موسوی

از آن آغاز... زخمِ دایه بر قُنداقه‌ام باقی‌ست

از آن آغاز... زخمِ دایه بر قُنداقه‌ام باقی‌ست

حامد ابراهیم پور

چیزی نمانده از قلبت 

چیزی نمانده از قلبت 

مرتضی بخشایش