کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

نسترن حاتمی شاعر متولد ١٣٥٧شهر آبادان و ساکن استان لرستان است.

می کشی کبریت را بر هستی‌ام بنزین تر از... 

می کشی کبریت را بر هستی‌ام بنزین تر از... 
می‌نشانی خنجری در سینه‌ی زهرآگین تر از‌...
مثل سرخط خبرهای همین شب نامه‌ها
می‌شوم نقل دهان دختران، غمگین‌تر از‌...
مرگ یک زن توی خانه، 
زیرتختش، 
لخت نیست؟!
پس نگیرید عکس لطفاً! 
یک کم آهنگین‌تر از‌...
یک کم آهنگین که در دست و دهانش یک غزل 
مانده با بغضی به عمق غصه‌اش سنگین‌تر از...
قتل یک شاعر به‌دست شوهرش که جرم نیست!
چون هم‌آغوشی شاعر با غزل ننگین تر از‌...
دست تو در شعر من حتی اگر نقشی نداشت
پای تو در قتل شاعر بی‌گمان رنگین‌تر از...
می‌زند باران به شیشه، خون شاعر روی تخت 
می‌رود آوازه‌اش تا صد غزل پایین تر از‌... 

نسترن حاتمی