شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

هی رو وِ حال دل و وی وی وِ باد 

هی رو وِ حال دل و وی وی وِ باد 
گیسِ پریشونتِ کم بی وِ باد 
نی نُومه خونن همه سی سیل تو 
مثنوی هم ها می‌کشه نی وِ باد

اسد فرهمند

شعرها

 روی برعکس جهان بایست!

روی برعکس جهان بایست!

سارا مؤیدی

چرخیدی و از دست دشمن سر درآوردی

چرخیدی و از دست دشمن سر درآوردی

احسان بدخشانی

پنج شعر از سیروس نوذری

پنج شعر از سیروس نوذری

سیروس نوذری

تنهایی

تنهایی

محمود بهرامی

ویدئو

خیمه شب باز

خیمه شب باز

سعدی گل‌بیانی