شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

یک نان برای یک نفر 

یک نان برای یک نفر 
تنهایی 
یک نان برای دو نفر 
عشق 
یک نان برای سه نفر 
 ایثار 
یک نان برای چهار نفر 
 شک‌/ یک نان برای پنج نفر
 خون 
گاهی فکر می‌کنم آدمی
 به اندازه‌ی یک گاو 
ریاضی نمی‌داند

امیرمهدی بیات

شعرها

شغل تمام وقت

شغل تمام وقت

بکتاش آبتین

امشب زنی از جاده‌ی کابوس برگشته است

امشب زنی از جاده‌ی کابوس برگشته است

مریم حسین‌زاده

تکرار

تکرار

محمد زندی

جمهوری

جمهوری

لیلا ساتر