کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۵۸، رشت، ساکن تهران.

مجموعه ی منتشرشده:

«هیهات هامان، روایتِ فتح هامان»

مکث از چه‌ها

می‌تواند آمده باشد یک عدلِ ظهر
فرو ریخته باشد حوالیِ میدانِ مادر را
                    مادر را
و ریخته باشد صفت‌هایی از تو را در محاکاتِ روباهی، گاهی 
گاهی [شنیده نمی‌شود...
که عبارت از ماست
و در پوستِ خودش هیچ
می‌رسد به زیر
می‌رسد به بَم
به لبم اورادِ مکاره‌ای نیست
در تنم، موجودِ ناخوانده‌ای نیز
از چه حرف می‌زند وقتی حرف نمی‌زند از‌] مکث...
از چه‌ها
مکث از چه‌ها

نه عطر می‌پراکنَد در صحنِ الغدیر
نه دیده می‌شود در آسمانِ ابری میرداماد
لمس، نه
به دلایلی که روشن نیست می‌شود
و طعمِ اوقاتِ مرا تشخیص می‌دهد

بهنام ناصری