کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ١٣٢٣، رشت، ساکن تهران.

مجموعه های منتشر شده:

«شادیانه روز بهتر»، «نشاط ساحل بی دریا» و...

وقفه

تو هم دیر یا زود
ترخیص می‌شوی
اگرچه عمر درازی دارد
سربازیِ آسیایی
نگران نامت نباش
از زبان که بیفتد
روی دست سنگ سفارشی
می‌ماند
بخواب
کابوس‌های مجازی
مکرّرند
ولی تنوع ابزارهای بی‌خطا
سبب می‌شود
که هیچ خوابی را
دو بار نبینی

طبیعت زخم‌خورده
سرانجام انتقام می‌گیرد
و انفرادی خدمات بهداشتی را 
به اشتراکی تبدیل می‌کند
نتیجه‌ی استنشاق عشق
نفس تنگی‌ست
نمی‌گویم برقص
دست‌کم تنت را تکان بده
پا در جایی سکوت
لاشخورها را
خبردار می‌کند
رؤیا سبکسرست
چیزی عوض نمی‌شود
جهت صدای دَمام را بگیر و برو

آ
آ
آزادی از نفس افتاده
وقفه‌ای‌ست 
بین دو سرکوب

عنایت سمیعی