شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

بر جامه‌های آویز/

بر جامه‌های آویز/
از تن سرخ‌ات
عطر نپاش  ماما!

کماکان گمشده
 در کوچه‌های قصور
که آستین/
بر رخت‌های چرکین همسایه بسته‌ای
از شاخه‌های این شهر خشک/
بر دست‌های پینه‌بسته‌ی درخت
که از ریشه‌هایش/
خون می‌چکد خون
بر دامن گلدار باغچه‌ها 
عطر نپاش ماما!
که از حیاط بوی خون می‌آیدُ
از پستو بوی خون

پریسا ایزدی

تک نگاری

بی‌فاصله از حجم

بی‌فاصله از حجم

سیدحمید شریف‌نیا

شعرها

دیلیم سوسور اوره ییمده نئچه گیلئی دولانیر

دیلیم سوسور اوره ییمده نئچه گیلئی دولانیر

بهنام قسمتی

کابوس

کابوس

امیربهادر کریمی

گل مشکیجه

گل مشکیجه

مجتبی دهقان

كازابلانكا‌(2)

كازابلانكا‌(2)

محمود بهرامی