کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۶۱، اراک، ساکن کرج.

عطف به خیالِ خیسِ شما

عاشق شست تو روی صفحه کلید
نور صفحه در مردمک چشم‌ات
       و صدای تق‌تق کفش‌های پاشنه‌ بلند
شیفته‌ی منشی 
پاهای سفیدش روی سنگ خانه‌ات
صدای خرد کردن گوشت و پیاز
زار زار گریه می‌کنی به حال نامه‌ای
                      که زنت قبل تو پاره‌اش کرد:
جناب آقای مهندس
ریاست محترم شرکت
احتراماً به استحضار می‌رساند
خیس شدم از بس عطف به خیال شما
مورخه ۱۱/۳/۸۵
ظرف شستم در رؤیای خانه‌ی تو
و شیر آشپزخانه‌ات خراب بود

رضا مهرعلیان