شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

تقویم تو چارفصل جز ماتم نیست

تقویم تو چارفصل جز ماتم نیست
تحویل گرفتن تو غیر از غم نیست
کو بانگ مقلب القلوبت ای عشق
برسفره‌ی تو سکه‌ی قلبی هم نیست

جلیل صفربیگی

تک نگاری

شعرها

سه شعر از علی بیکی

سه شعر از علی بیکی

علی بیکی

زیر سایه‌ی یک درخت

زیر سایه‌ی یک درخت

محمدباقر کلاهی اهری

پیش از این قلبی داشتم

پیش از این قلبی داشتم

فاطمه اسکندری عرب

دیر کردی پس چه شد؟ در من تب دلشوره‌یی‌ست

دیر کردی پس چه شد؟ در من تب دلشوره‌یی‌ست

فرزانه میرزاخانی