شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

تأثیر نمی‌کند دعایم، ای عید

تأثیر نمی‌کند دعایم، ای عید
شد بسته به غصه دست و پایم، ای عید
کو شادی و کو بهار و کو آزادی؟
من جای تو باشم، نمی‌آیم، ای عید!

جلیل صفربیگی

تک نگاری

شعرها

همین که این در وامانده باز باز شود،

همین که این در وامانده باز باز شود،

محمود صالحی‌فارسانی

بمب

بمب

بکتاش آبتین

مادر

مادر

حسن بهرامی

مثل همیشه مرگ تو را خواب دیده‌ام

مثل همیشه مرگ تو را خواب دیده‌ام

حسن زینلی مقدم

ویدئو