شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

از سهمِ خودم به نفعِ آسایش تو

از سهمِ خودم به نفعِ آسایش تو
هی می‌کاهم برای افزایش تو
چون راز بقا دو جور اصلاحات است
پیرایش من کنار آرایش تو
 

پویا صداقت

تک نگاری

بی‌فاصله از حجم

بی‌فاصله از حجم

سیدحمید شریف‌نیا

یک رومنس خانوادگی

یک رومنس خانوادگی

فرشاد سنبل دل

شعرها

دشنه‌ی ماه بر فراز درختان تالاب در خواب است

دشنه‌ی ماه بر فراز درختان تالاب در خواب است

محمود بهرامی

شهر شیهه می‌کشد

شهر شیهه می‌کشد

طاهره خنیا

تنهایی

تنهایی

محمود بهرامی

با تلویزیون

با تلویزیون

مریم فرجی