کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۷۵، ایلام.

اشباعم از خلأ حضور تو

اشباعم از خلأ حضور تو
مثل جای خالی یک نوزاد 
در آغوش زنی نازا

به تو آبستنم 
و این‌جا علاوه بر من 
هیچ زن دیگری نمی‌تواند
مردی بالغ را
با پوست تو
و چهره‌ای شبیه تو
برای من به دنیا بیاورد

قلبم را محکم بگیر
و با این خون
از تنم بیرون بیا
مرا بغل کن 
و بگذار
خدا را
بر بهشت سینه‌ی تو
ملاقات کنم!

محدثه رئوفی