شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

مرا به خاك نشاندي و قدردانِ توام

مرا به خاك نشاندي و قدردانِ توام
عقاب بودم و حال از كبوتران توام
عقاب بودم و عمري اسير آزادي
هزار شكر كه حالا در آسمان توام
تو در درون مني مثل روز در دلِ شب
من آن ستاره‌ي خاموش كهكشان توام
شكسته بالم و از هيچ‌كس شكايت نيست
كه سنگ‌خورده‌ي الطاف بي‌كران توام
به طعنه گفته‌اي از باغ ما نخواهد چيد!
چه چيدني گُلِ من؟! من كه باغبان توام
[]
نه عيب نيست سراغي نگيري از دلِ من
تو را چه نسبتِ با من كه ديگران توام

سعید رفیعی

شعرها

نفیسه قانیان

بی‌وزنی

بی‌وزنی

عنایت سمیعی

بر شانه‌ى تو صبح سحر برنخاستن

بر شانه‌ى تو صبح سحر برنخاستن

مهدی فرجی

آزارِ تازه

آزارِ تازه

محمدعلی بهمنی