شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

ژوکوندی با لبخند کوردی 

ژوکوندی با لبخند کوردی 
که تلخی‌اش به روزهایش می‌بارید 

از زخم‌های دور و دراز 
خودش  را به خوشی‌های تقلبی می‌کوبید 

در نقاشی مرگ‌،
 راه می‌رود زندگی 
در سطر سرطان جا‌مانده بود 
بدخیمی این تنهایی 

دامن کوتاه و رژلب قرمز 
هیچ به کارم نمی‌آید 
وقتی چای بعدازظهر من 
بی تو سرد می‌شود 

آبستن خاطرات مرده‌ام را 
به زایمان گریه می‌برم 

وقتی قرار است نباشی‌...

صغری امیری

تک نگاری

حصر خانگی

حصر خانگی

علی باباچاهی

شعرها

برادرم دیشب درگذشت

برادرم دیشب درگذشت

عبدالله علوی

این حرف‌ها مناسبِ بَعد است

این حرف‌ها مناسبِ بَعد است

فرینوش عسگری

جای امن

جای امن

واهه آرمن

آواز شاعری که به جست‌وجوی تشنگی دریا رفت

آواز شاعری که به جست‌وجوی تشنگی دریا رفت

اسماعیل یوردشاهیان اورمیا