شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

چطور فراموش کنم

چطور فراموش کنم
دست‌هایت را 
که از شباهتم 
به پیراهنی چروکیده کم می‌کرد
چطور فراموشت کنم
من و تو 
سال‌ها باهم حسرت نان را خوردیم

محمدرضا یار

شعرها

جاده‌ای سوخته مانده‌ست؛ و اخگرهایش

جاده‌ای سوخته مانده‌ست؛ و اخگرهایش

بابک دولتی

لی لی در سرزمین رقص

لی لی در سرزمین رقص

امیر خان پرور

آزادی و تو

آزادی و تو

بیژن الهی

رز ابری

رز ابری

سمیه امینی راد

ویدئو