شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

در یادم بمان و

در یادم بمان و
شانه‌هایم را بلرزان:
«هی، زعفران، فرزند پاییز»
بلرزان و به یادم بیار
که مادری می‌کنی.

پای آب ، سرودی‌ام که دهانی نگفته
سرب
سرب داغ و گوگرد مذاب
بر پلک نوزاد
تکانم بده: 
خدای تو، جگر را سبک می‌کند!
تا آسوده، سر به شنیدن زنگ شتر بگذارم

آتش از سر می‌گیرد و
شب
شب اول است
پس
مهربانی کن
تکانم بده
بشنو!
 

عنایت روشن

تک نگاری

شعرها

اگر  چاقو در پهلویم فرو کنند

اگر  چاقو در پهلویم فرو کنند

علی اکبر جعفرزاده

به آغوشت کشیدم تا بفهمی صبر یعنی چه

به آغوشت کشیدم تا بفهمی صبر یعنی چه

محسن حسینی

هیچ مدرکی دال بر اینکه درک شوم، نیست.

هیچ مدرکی دال بر اینکه درک شوم، نیست.

جمال‌الدین بزن

ه گوشم آه و فغان می‌رسد خدا را شکر

ه گوشم آه و فغان می‌رسد خدا را شکر

بهزاد گرانمایه