شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

تنهایی‌ام گلچینِ غمگینِ هیاهوهاست

تنهایی‌ام گلچینِ غمگینِ هیاهوهاست
در من صدای خش‌خشِ پاییز و جاروهاست
دارد کلاغی بی هوا کِل می‌کشد در من
در گوش‌هایم وحشتِ جیغ پرستوهاست
از هرچه ترسیدم سرم آمد، نفهمیدم
تسلیم، سهمِ بی‌برو برگردِ ترسوهاست
می‌خواستم لبخند باشی روی لب‌هایم،
تنها نصیبم نیشخندِ سرخِ چاقوهاست
چشمم به راهت بود اما دیر فهمیدم
دیر آمدن رسمِ تمامِ نوشداروهاست
 

نیره کاشی

تک نگاری

شعرها

گُرگاس

گُرگاس

شقایق شاهرودی‌زاده

رنگی بر دهان مرده ام بزن

رنگی بر دهان مرده ام بزن

فهیمه جهان آبادی

تدفین

تدفین

داوود سعیدی

به کوتاهی یک رؤیا

به کوتاهی یک رؤیا

واهه آرمن