شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

این پیراهن دریده

این پیراهن دریده
که اعتماد خلیفه است و
آب برگشته از سرازیری
بانو را به خانه می‌آورد

هروله شمشیر و سر
و آذرخش نو در آسمان رمیده
آه دمادم
آهن مدام
سربریده عشق به خانه می‌آید
روی پیراهن سرخ خلیفه

کورسوی چشم بانو
که دهان را به غار
و قارقار کلاغ‌های دلخوش می‌سپارد
از انحنای سفری دور
سال‌های نیامده را چشم‌روشنی می‌دهد

معصومه احمدی

تک نگاری

ضد شعر

ضد شعر

هادی محیط

شاعر مادرزاد

شاعر مادرزاد

محمد حسین بهرامیان

شعرها

اینجا چه می‌کنی؟ گل غمگین سرخ من

اینجا چه می‌کنی؟ گل غمگین سرخ من

فرزین منصوری

سیم‌های یک بمب ساعتی

سیم‌های یک بمب ساعتی

گروس عبدالملکیان

می‌گذارم تخت به خواب بعد‌از‌ظهرش ادامه دهد

می‌گذارم تخت به خواب بعد‌از‌ظهرش ادامه دهد

نسرین بشردوست

سیب‌ها دیگر حوصله‌ی قرمز شدن ندارند

سیب‌ها دیگر حوصله‌ی قرمز شدن ندارند

جلیل الیاسی