شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

بادهای گرم

بادهای گرم
یک گله فیل وحشی را  در چشم‌هایت گم می‌کند
و ریگ‌های سرخ
خاطرات پراکنده‌ی دورند

فصل خشک رو به پایان است
و سوداگران مفلوک
استخوان‌هایت را
سفیدتر از عاج
به مأموران مرزی رشوه می‌دهند
 

معصومه احمدی

تک نگاری

شعرها

مانده یک کوچه و تنها یکی از ما دو نفر

مانده یک کوچه و تنها یکی از ما دو نفر

جواد محمدی فارسانی

دست نگه دارید‌!

دست نگه دارید‌!

فرخنده حاجی زاده

دو شعر از رضا باب‌المراد

دو شعر از رضا باب‌المراد

رضا باب‌المراد

دوایین نامه

دوایین نامه

اسماعیل عظمی