کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۰۵، شاهین‌دژ، ساکن تهران.
مجموعه‌های منتشر شده: «دریاچه»‌، «سپیدخوانی روز» و ...

من خواستم و دو خواهر‌ ما هم خواست

من خواستم و دو خواهر‌ ما هم خواست
تا حرف پدر- مادرِ خود گیری راست
اما تو نخواستی و این بس عجبا:
گفتی که «خودی کَلَک‌تر از دیگریاست»

یدالله مفتون امینی