شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

سرانجام آمد

به یاد جلال سرفراز و عظیم زرین کوب

سرانجام آمد
زمانی که باید گذاشت
و از این کهن دیر ویران
                             گذشت
و امّا شما
ای کسانی که در راه آیندگانید
زمانی که یاران به یاران رسیدند
و دنیا
دوباره به آرامش دوستی بازگشت
ز ما با گذشت و محبّت به یاد آورید...
که ما
به هنگامه‌ای زیستیم
که تشخیص روز و شب از هم میسّر نبود
به خوابی چنان سخت
که گویی به بیداری هرگز نخواهد رسید.
و بسیار دیر
از این خواب کابوس برخاستیم

سیروس مشفقی

تک نگاری

نیم قرن خاص بودن

نیم قرن خاص بودن

سیامک بهرام پرور

بی‌فاصله از حجم

بی‌فاصله از حجم

سیدحمید شریف‌نیا

شعرها

چشم‌هایم زبان منند

چشم‌هایم زبان منند

فیروزه برازجانی

سرودِ طُرقه  که کور می‌شود

سرودِ طُرقه که کور می‌شود

میلاد کامیابیان

چهارراهِ نظر...

چهارراهِ نظر...

مجتبی دهقان

هرگز در پیِ صندلی خالی

هرگز در پیِ صندلی خالی

قاسم آهنین جان