کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۶۳، تهران.

کالی یوگا

ما
رؤیای کسِ دیگری هستیم
نه این که در خوابش گیر افتاده باشیم.
ما خودِ خوابِ ناخوشِ کسی هستیم.
خیلی هم بدَک نیست
فقط خُرّ و پُفش
آدم را کلافه می کند.
هر خُرش هفت سال و نیم
هر پُفش
دوازده سال تمام طول می‌کشد.
و حالا
در ششصد و هفتاد و نُهمین پُف
قرار داریم.
از فردا
واردِ خُرِ تازه‌ای خواهیم شد
خُری که اجدادِ فان دِرتالِ مان
آخرین خُرِ تاریخش خوانده اند.
و بعد
نوبتِ ماست که بخوابیم.

نیما جم