شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

در ستایش اخوان

گرچه از زمستان خواند
گرچه با زمستان ماند
اما عیار مردی
                 برای تمام فصول بود
خوی خیامی او
                کاسه‌ی ساقی پر کرد
هیچ را در کف ایهام نهاد

رضا دبیری‌جوان

تک نگاری

شعرها

بی‌شرف های دور من: بسیار

بی‌شرف های دور من: بسیار

فرزین منصوری

فَروَرگانِ چشمِ تو 

فَروَرگانِ چشمِ تو 

نازنین آیگانی

به چه چیز جهان دلم خوش بود؟

به چه چیز جهان دلم خوش بود؟

شهرام میرزایی

من بغض یک عروسک تنهایم

من بغض یک عروسک تنهایم

سیده تکتم حسینی