میتوان از عاشقی لبریز شد
می توان پرواز کرد
مرغ طوفان بود
ولی آرام بود
با همه زهری که میریزد
به کامت روزگار
میتوان از زندگی سرشار بود.
متولد ۱۳۲۴، مشهد.
مجموعههای منتشرشده: «رویش»
«در دهان باد» و ...
شعرها
صوت ها
ویدئوها
کتاب ها
میتوان از عاشقی لبریز شد
می توان پرواز کرد
مرغ طوفان بود
ولی آرام بود
با همه زهری که میریزد
به کامت روزگار
میتوان از زندگی سرشار بود.