شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

مویه‌های خراسانی

بر آستانه‌ی دوزخ،
فرود آمدیم‌.
در لایه‌های برزخ،
زبان‌ها را منجمد می‌کردند
تا هزاره‌ی دیگر،
در «‌هول هاویه»  لب بگشایند
سر شار،
از میوه‌های خواب‌!

عشق‌،
در فضای پیش از فرود،
یخ‌زده بود
نه ایمان مانده بود و
نه خاطره‌!
اسبی برهنه،
بر آستانه‌ی دوزخ،
              ایستاده بود.

محمد ساغرنیا

تک نگاری

شاعر مادرزاد

شاعر مادرزاد

محمد حسین بهرامیان

شعرها

تنهایی

تنهایی

محمود بهرامی

نفست را حبس کن

نفست را حبس کن

محمد شیرازی

بر پیراهن بیمارستان

بر پیراهن بیمارستان

فرخنده حاجی زاده

شغل تمام وقت

شغل تمام وقت

بکتاش آبتین