شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

گوشه‌ای از ذهنم را اشغال می‌کنی

گوشه‌ای از ذهنم را اشغال می‌کنی
گوشه‌ای از اتاق را 
و همیشه گوشه‌ای از دنیا 
برای پنهان شدنت 
پیدا می‌شود 
گاهی کشتی غرق شده‌ای هستی 
از جنگ جهانی اول 
گاهی انفجار یک بمب در عراق 
گاهی گلوله‌ای داغ در شقیقه‌ی سرباز ی عاشق 
که دیوار به دیوار معشوقش
شاعری زندگی می‌کند
و گاهی دختری می‌شوی 
که همسایگی با تو
مرا گوشه گیر کرده‌است 
گوشه‌ای که گیر می‌آوری
و از چشم دنیا پنهان می‌شوی

ابوالفضل نظری

شعرها

بر شانه‌ى تو صبح سحر برنخاستن

بر شانه‌ى تو صبح سحر برنخاستن

مهدی فرجی

به آغوشت کشیدم تا بفهمی صبر یعنی چه

به آغوشت کشیدم تا بفهمی صبر یعنی چه

محسن حسینی

تو رفته‌ای 

تو رفته‌ای 

سارا خلیلی جهرمی

اردبیل بایراغی

اردبیل بایراغی

مهدی آقازاده