شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

به ایستادن تو

به ایستادن تو؛
رنگ،
باخته.

دمِ تو ناطق
لبت هجای سکوت
ردی اگر بر برف، چشم‌های تو
رنگ می‌گیرد در من بهت.
 

سیدمهدی شفیعی

شعرها

تاریکی اشاره می کند: «تو»

تاریکی اشاره می کند: «تو»

نادره جلادت

با دست چپ  گردن خروس بسوزد،  خانه‌ی شاعران جهان خط‌خطی‌ست

با دست چپ گردن خروس بسوزد، خانه‌ی شاعران جهان خط‌خطی‌ست

ابوالقاسم ایرانی

امشب  خوابم را  عریان می‌کنم 

امشب  خوابم را  عریان می‌کنم 

هوشنگ رئوف

کلایه

کلایه

حامد بشارتی