شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

گفتی خوشبختی؟

گفتی خوشبختی؟
و من
خودم را دیدم
که سال‌ها
با دستان بسته
در باد دویده بودم
هنوز جای سیلی دشت
روی صورت اسبان 
شیهه می کشید
هنوز عشق
شبدر چهار پری بود
که دختران جست‌وجو می کردند
و آن‌که باید می‌آمد و 
یال وحشی مرا کنار می‌زد
همیشه در اتاق دیگر
رو به تلویزیون روشن 
خواب بود.

سمیرا قطب

تک نگاری

شعرها

نشستم بی‌تفاوت روبه‌روی ماه در کافه

نشستم بی‌تفاوت روبه‌روی ماه در کافه

مهدی مهدوی

زنانِ اسطوره پیراهن ابریشمی می‌پوشند

زنانِ اسطوره پیراهن ابریشمی می‌پوشند

علیرضا کرمی

خاورمیانه

خاورمیانه

شهرام شهیدی

بار امانت

بار امانت

امیررضا وکیلی

ویدئو

خیمه شب باز

خیمه شب باز

سعدی گل‌بیانی