شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

رقص تاریک

۱
چاه من همین
نیفتادن
رفتن
به ترتیبِ تیر
هرشبِ شب

و گونه زخم
همان‌که چراغ را کشت
پشت را نگشت
که از باریکه‌ی هوس
رقص تاریکم گذشت

۲
من 
برخی این حادثه
اقرار می‌کنم
لب تیز پنجره را
دریافتم.
 

مهدی یزدی

تک نگاری

شعرها

مثلاً

مثلاً

عبدالعلی عظیمی

هزار سال سر راهت انتظار کشیدم

هزار سال سر راهت انتظار کشیدم

فرزانه میرزاخانی

بر صبحِ تو نفس بیاویزم

بر صبحِ تو نفس بیاویزم

صوفیا آهنکوب

با تلویزیون

با تلویزیون

مریم فرجی