شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

در جیبت

در جیبت
نگاهِ عمیقت را می‌گذاری
میان دیوارهای پهن شده‌ی پیرامونت پناه گرفته‌ام
زیستن خرق عادتی‌ست ناشیانه
و تو
به تمام مبالغه‌هایش ضمیمه‌ای
دست بر –از این دفترِ خام- دار
نجات‌دهنده در جیب‌هایت خفته  است

 

صفیه منصوری

شعرها

من با تمام دخترانی که در خواب دیدی فرق دارم نه؟

من با تمام دخترانی که در خواب دیدی فرق دارم نه؟

تمنا مهرزاد

شهر شیهه می‌کشد

شهر شیهه می‌کشد

طاهره خنیا

پشت پایم پرتگاهی، پرتگاهی پیشِ رویم

پشت پایم پرتگاهی، پرتگاهی پیشِ رویم

جواد محمدی فارسانی

بین تمام نام‌هایی که به این‌جا رسیده‌اند

بین تمام نام‌هایی که به این‌جا رسیده‌اند

سریا داودی حموله