شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

آب زودتر سرریز شد

آب زودتر سرریز شد
یا ابرها بارور شدند
کمی
آب می‌خواستم
برای گنجشک‌ها

طاهره پرنیان

تک نگاری

شعرها

امشو که فرگ تی تو وستم 

امشو که فرگ تی تو وستم 

 اقبال طهماسبی گندمکاری

هرجا می‌روم 

هرجا می‌روم 

وجیهه نوزادی

 قدیمی‌ها به عاشق‌پیشه، خاطرخواه می‌گویند

قدیمی‌ها به عاشق‌پیشه، خاطرخواه می‌گویند

آیدا دانشمندی

سلام بر همپیاله‌های من 

سلام بر همپیاله‌های من 

یونس هدایت مقدم