کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

ایرج صف شکن شاعر متولد ١٣٢٨ در شهر شیراز است.

مجموعه های منتشرشده:«صلیب مهیا»، «شکوفههای خوشپوش»، «لبان اعتراف» و...

مهربانی

مهربانی
سهم بهار من بود
در منتهای فراموشی
و درختان
سهم مادران داغدار
و روبان جامانده
سهم عروسک سرگردان در باد
بارانی که تو بودی
بر شاخساران نشست
و بر شانه‌ی خسته زمین
ابری گدازنده
سرمه در چشمان باد کشید
پس آن‌گاه
ما ماندیم و هزار پرنده‌ی مغموم
 

ایرج صف شکن