شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

پنجره‌ها

پنجره‌ها
حکایت خود را می‌سرایند
درب‌ها
دیوارها
پنجه در پنجه مى‌افكنند
كليد
به وا شدن دل می‌زند
تنها
بام خانه‌ها
در قلمروی فریاد است

ایرج صف شکن

تک نگاری

شعرها

تو بگو سینه دارچینِ دیوانه

تو بگو سینه دارچینِ دیوانه

فهیمه جهان آبادی

یک تفنگ 

یک تفنگ 

مجتبی هژبری

و آینده‌ام را درخت کرده‌ا‌‌ند

و آینده‌ام را درخت کرده‌ا‌‌ند

شاهنده سبحانی

در خود فرو رفته‌ام

در خود فرو رفته‌ام

ربابه قصابان