کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1357، زاهدان.

نياز به دايره‌اي دارم دوراني

نياز به دايره‌اي دارم دوراني
با دايره‌هاي گرد تو در تويي
كه هي توي هم بلولند و هم‌آغوشي كنند
و هي هر چه آه
هرچه اوه
و هي هرچه دايره كه در دايره‌ي ديگري يا بر دل دايره‌ي ديگري
گردتر بگردد و دايره‌تر شود
تنگ‌تر/ گشادتر
هي دايره‌تر شود

نياز به دايره‌اي دارم دوراني
كه گرد سوزني سوزن‌دار و پر ولع
بگردد و بگردد و رنگ ديگري بگيرد

ميان سرم
ميان انتهاي به هم نارس ابروهام
همان‌جا كه هي  گرد گرد گره مي‌خورد و شبيه تنه‌ي درخت  مي‌كندم
ميان بالاي چشم‌هايم
رخوت‌ناك و چسب‌ناك
اشتياق پيوستن با سوزني دارم
كه سوزن‌دارو پر ولع
دوران از سرم بتركاند

شروین شاهوزی‌پور