کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۶۸، ایرفشان از توابع مهرستان.
 

تو اگں گوش‌ئے به نندئے منی اَهدءِ اِنتزار ءَ

تو اگں گوش‌ئے به نندئے منی اَهدءِ اِنتزار ءَ
وتی اُمر ءِ پُرّ ننداں تئی کول ءِ اهتبار ءَ

تئی کلّ ءِ پیژدرءَ من وتی دیدگان گوں روپاں
هر شام ءُ هر سباه ءَ ننداں تئی ودار ءَ

دێم‌اِت گوشی سهیل انت پر مئے شپان تَهارێں
دْرُپش‌ایت چو چاردهی ماه بے گرد ءُ بے گبار ءَ

یک ساهتے کسانێں بیا مئے گور ءَ بہ‌گْوازێں
من سرجمێں جهان ءَ کاراں پر تئی دچار ءَ

رحمت دل ءَ به شۆد هو، هانُل شُتَگ چہ اے  ملک
تو هم برو اِدا چے ،  بے ترپ ءُ بے توار ءَ

رحمت‌الله پاهنگ