کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1324 در بوشهر .
 

داس از گذشته ها

داس از گذشته ها
با ساقه های تر و خشک
آشناست
آن سان که سرب و آتش
با آهو و کبوتر و انسان
 

حمید درختیان