شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

گام‌زنان

گام‌زنان

وزن از زمین کاستی

که اطلس از شانه فرواش نینداخت.

 

دستانم قَپان

سپیده و غروب اندازه‌کنان

تقدیر ِ مستقیم از مدار ِ بی‌راه بازداشتیم.

 

کنون

ریل‌های صراطِ عجب را به سمت ِ بهترآبادی خم‌کنان...

شاهین غمگسار

شعرها

چیزی از من در تَنده‌ی پدر جا ماند

چیزی از من در تَنده‌ی پدر جا ماند

مایرام تکیه ای

دو شعر از غلامرضا نصراللهی

دو شعر از غلامرضا نصراللهی

غلامرضا نصراللهی

لای گیسوان او بگرد، با چراغ‌قوه‌ای قوی

لای گیسوان او بگرد، با چراغ‌قوه‌ای قوی

حمید حسینیان

سوار چرمه‌ای از مه رسیدی و صدا کردی...

سوار چرمه‌ای از مه رسیدی و صدا کردی...

سیده تکتم حسینی

ویدئو