شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

من و تو

تو در پیله‌ی خفاشی
ما در طبیعت باغ، پروانه.
تو در آسمان کرکسی
ما در اقیانوس شرق و غرب، ماه و آفتاب.
خوشا ما را نسبتی نیست. 

احمد قربان‌‌زاده

تک نگاری

شعرها

هیچ مدرکی دال بر اینکه درک شوم، نیست.

هیچ مدرکی دال بر اینکه درک شوم، نیست.

جمال‌الدین بزن

زنانِ اسطوره پیراهن ابریشمی می‌پوشند

زنانِ اسطوره پیراهن ابریشمی می‌پوشند

علیرضا کرمی

هرگز در پیِ صندلی خالی

هرگز در پیِ صندلی خالی

قاسم آهنین جان

من شبیه نیستم

من شبیه نیستم

مریم یوسفی