کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1354، رشت. 
مجموعه‌ی منتشر‌شده: «دیوار بی‌‌‌انتهای زمان»  
 

️نگار

هبوط كرده بر انحنای رود پریشان
بیامرز
در تار‌تار ابروانش
جعدی
كه تاب آخرینت گرهی پیچید
بر قوس مدور آفتاب
در گام های لؤلؤی بوسه
كه آمدی
با سبزه‌های خیس    خُرامان
و ساحره‌ی لفظ‌هایی كه خط نمی‌دانست
نوگل رفتارش      خندان

آرش عندلیب