شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

سكه‌ی انتخاب

عاشق
برایِ انتخاب بینِ ماندن و رفتن
سكه‌ای را به هوا پرتاب می‌كند
كه بر هر دو رویش تصویرِ توست:
منطقِ عشق منطقِ اعداد نیست
وقتی جمع یك با یك هنوز یك می‌شود
و قلبِ رفته بستانكارِ قلبِ نیامده نیست!
*
دوستت كه دارم
چیزی از تو نمی‌خواهم
برایِ زخمِ عشق مرهمی نیست وقتی كه نمی‌خندی
من لبخندت را در قلبِ خدا پنهان كرده‌ام
تا كمی چون من شود
و با عینكی بر چشم‌هاش
برای دیدنِ لبخندِتو
جهان را بخنداند
 

یوسف صفار

تک نگاری

باد می‌گفت با باد

باد می‌گفت با باد

آنوشا نیک‌سرشت

قربانی نبوغ

قربانی نبوغ

رضا حیرانی

شعرها

برای این روزهای ایران...

برای این روزهای ایران...

کبری موسوی‌قهفرخی

از ما دو نفر

از ما دو نفر

سعدی گل‌بیانی

دلگیرم از تنهایی از شب کوچه‌گردی‌ها

دلگیرم از تنهایی از شب کوچه‌گردی‌ها

مجید عزیزی

نجوا در باد

نجوا در باد

اقبال معتضدی