برگرد به قاب عکسی فلزی
که در آن مردی از فرط خنده
چشمانش بسته است
و لباسی نو به تن دارد
که آستینهایش تا خورده اند
و ما نمیدانیم مردگان آیا
نامهای ما را هنوز به خاطر دارندیا نه!
متولد 1362، خرمآباد.
مجموعههای منتشر شده: «اشراق در بیشمسی»، «ناگفتههای جبرئیل» »و ..
شعرها
صوت ها
ویدئوها
کتاب ها
برگرد به قاب عکسی فلزی
که در آن مردی از فرط خنده
چشمانش بسته است
و لباسی نو به تن دارد
که آستینهایش تا خورده اند
و ما نمیدانیم مردگان آیا
نامهای ما را هنوز به خاطر دارندیا نه!