شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

مسلمو  نی چشت هه بی صلاته

مسلمو  نی چشت هه بی صلاته
بجوم زیتر بیا دل انگلاته
تموم جون مه پلکس د یادت
دوچشت سوختمه تش دو ولاته
 

عبدالرضا فریدزاده

تک نگاری

شاعر پاره‌وقت نبودم

شاعر پاره‌وقت نبودم

قاسم آهنین‌جان

ملاح خشک‌رود

ملاح خشک‌رود

رضا رحمتی راد

شعرها

محمد انتظاری

 بارانِ‌ علاقه

بارانِ‌ علاقه

فرامرز سه‌دهی

از اتاقی پیاده می‌شوم

از اتاقی پیاده می‌شوم

مریم فرجی

زخم در میان چاقوها

زخم در میان چاقوها

امیررضا وکیلی