شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

اگر تمام آب گّنگ را به خوردم دهی 

اگر تمام آب گّنگ را به خوردم دهی 
و بودا 
خودِ خودِ بودا
تا صبح برایم لالایی بخواند
تا تو نیایی 
درمان نمی‌شود که نمی‌شود
این زخم مزمن قدیمی...
 

منوچهر اسدی

تک نگاری

سلام نازنین

سلام نازنین

نگار اسکندرفر

در من هزار آهوی تشنه

در من هزار آهوی تشنه

آنوشا نیک سرشت

شعرها

با چشم‌های نصفه‌خمارت 

با چشم‌های نصفه‌خمارت 

شهرام میرزایی

در این‌جا گرد آمدیم

در این‌جا گرد آمدیم

فائزه امانی فرد

باد ديوانه‌وار می‌چرخد، روي دلواپسیِ شب‌بوها

باد ديوانه‌وار می‌چرخد، روي دلواپسیِ شب‌بوها

فریبا حیدری

پرنده‌ی کوچك!

پرنده‌ی کوچك!

اقبال معتضدی